Röntgenresultat

I förrgår (ja, jag vet att jag är långsam med informationen) fick vi brev ifrån SKK. Salsa har HD:A och AD:0. Toppresultat, bättre kan man inte önska sig; en hel och frisk hund. Så nu är det "bara" för matte att ta tag i sötnosens "karriär". Kanske inte så bara direkt, matte är kanske lite bortskämd denna gången om att ha hund bara för att motionera med och som ständig livskamrat, men självklart vet jag att det krävs mer för att göra henne ännu lyckligare än hon redan är. Viltspår, lydnad och utställning vill (iaf matte) satsa på, men det är inte förrän til hösten det. Nu i sommar ska vi ha vårt första sommarlov tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Gunnel och Easy

Hej Ida och Salsa!

Grattis tll bra röntgenresultat, härligt.

Lycka till med dina planer för sötnosen Salsa.

Kanske vi ses på någon utställning i framtiden.

Skulle vara kul.

Må så gott!

Kram från Gunnel och Easy.

2009-06-13 @ 23:00:16
Postat av: Eva

Hej Ida och Salsa! Grattis till flefria leder, vad skönt! Kul att du ska satsa på Salsas karriär nu ;) Emma och jag ska till Askersund 8/8, perfekt avstånd för dig så kanske vi ses vi där?!

Ha en fortsatt skön Midsommarhelg! /Hälsar, Eva med flock

2009-06-19 @ 21:23:55
URL: http://www.chessex.se
Postat av: Lena & Plura

Hej!

Grattis till fina röntgenresultat på Salsa!

Vore jättekul om vi kunde träffas nåt framöver! Är du hemma något i sommar så kanske vi kan träffas och träna nån dag?

Kram från Lena & Plura

2009-06-29 @ 10:58:37
URL: http://blackselection.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0