Fotokavalkad

Jag har samlat på mig en hel del foton på Salsa med vänner sedan påskas (då jag sist lade in bilder här på bloggen). Så här kommer nu en kavalkad på foton, enjoy!


1.  2.  3.

1. Jag och Salsa med pappa på Varkullen.
2. Jag och Salsa på vår balkong. Vi har så fin utsikt!
3. "Din eller min?"


4.  5.  6.


4. Salsa och Eyla myser i mitt knä i baksätet efter en lång promenad i Karlslund.
5. Salsa i gräset under vår balkong.
6. "Puss, puss!"

7.  8.   9.        


7. Elin och Salsa på en annan av alla våra promenader!
8. Vid en bro i Engelska skogen/parken/trädgården.
9. Vi såg en bäver, häftligt!


10.  11.


10. Glada, härliga Salsa.
11. Vår härliga Tina och Salsa ute sent i Göteborg.


12.  13.  14.


12. Till mattes stora förvåning sa det "plask!".
13. Salsa tyckte att detta var en mycket bra badplats.
14. Matte tyckte det var dags att få en ordentligt igenomborstning, eller vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: Matilda Salemark:)

fina bilder!;D... Det känns tomt utan dig i skolan inga leende ingen som pratar ingen som säger mina kycklingar:( men du hittade iaf mig i Göteborg det trode jag aldrig att du skulle göra!...I miss you!



Ps: glöm inte vad du har lovat!;)

2009-08-19 @ 18:25:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Matilda Salemark

Hej!:)nu har jag skaffat blogg:)så du vet:D

2009-08-23 @ 17:47:45
URL: http://blueberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-29 @ 15:48:28
URL: http://blueberrydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0