Status mercredi

För bara en liten stund sedan fick jag provsvaren på Salsas blodprov på lever och njurar; både provresultaten låg inom det normala. Det var hemskt skönt att få höra att hennes värden är det de ska vara. Så nu är det bara att göra mitt bästa för att hon ska gå upp i vikt, dvs en långsam och försiktig övergång till ett valp-fullfoder så hon får i sig all näring hon behöver för att växa till sig.

Ett ultraljud känns fortfarande inte helt dumt att göra, lite längre fram, för att se att inga organ tagit skada av de hemska bacillusker som härjar, och kanske fortfarande härjat, i kroppen på lilla flugan. Men det är en tanke som får vila ett par veckor, nu vill jag få börja njuta av min lilla valp.

Kommentarer
Postat av: Gunnel och Easy

Hej Ida och Salsa!
Vad skönt att provsvaren var bra. Vi har följt dig och lilla Salsa på din hemsida och hållit alla våra tassar och tummar att allt skulle vara bra med din sötnos Salsa. Hoppas att vikten löser sig också nu.
Många kramar från Gunnel och Easy

2008-01-09 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0