Tack för i lördags världens bästa "syster" med matte!

I lördags eftermiddags, efter utställningen, kom "storasysters" syster med matte och hälsade på oss i mattes systers lägenhet (oj, så inveckad släkten blev helt plötsligt!). Jösses så härlig hon är Hedda, helt underbar. En riktig toppentjej, men ack så virrig i mitt i löpet! :) Så gullig och lugn, men ändå lite bossig mot min lilla uppnosiga tjej. Skönt att någon sätter henne på plats!

Vi tog en liten promenad vid Järvafältet så vovvarna fick springa och leka löst innan vi gick in i lägenheten, så att den värsta delen av pusskalaset kunde ske utomhus! Är det flattar så är det ju pusskalas, det går inte att undvika! ..men visst, det är ju faktiskt charmen men dessa hundar, hångelgalningar som de är! Väl inne fortsatte kalaset mer lugnt, de var både rätt utpumpade. Salsa, min lilla gullunge, var så trött att hon inte orkade gå fram till vattenskålen när hon dampit ner på golvet. Hon bara tittade på medan Hedda drack. Så matte hjälpte! Sååå sött! Bildserie finns nedan!

Så härligt var det att få träffa Heddas matte Lina, det är så skoj att umgås med folk som inte blir knäppa av allt hundprat som flyger ut ur munnen på mig!! :D Även en hel del skolprat blev det, blivande lärare som vi är både två. Tusen tack för ni kom och hälsade på, vi hade det så trevligt både jag och Salsa och vi ser fram emot att få er på besök här i Örebro!


   
Utställningsdamen :)


   
Vatten.. puh... tack.... slurp..... trött......


   
Söööööötaste flickorna man kan se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0