I helgen var vi i skogen och letade

I helgen var vi i skogen och letade.. människorna letade svamp, Salsa letade efter.. ja, det har jag ingen aning om, men hon var lycklig och det är huvudsaken. Vi traskade runt i småregnet i cirka tre timmar, och det var verkligen myspys, även fast det inte blev något svampfynd var det värt vätan. Min lilla fillidutta är verkligen underbar. Det är så skönt att ha henne bredvid mig när vi ska sova. Hon verkar ha någon inbyggd specialhörsel för när jag lägger mig ner i sängen. Det spelar ingen roll hur tyst jag lägger mig ner, eller hur högt hon snarkar, hon står alltid där och tittar på mig med sömndruckna ögon inom 20 sekunder. Då får du mitt hjärta att smälta min balsam, vilket är tur för jag blir så tokig på dig när du svarar på inkallning som du vore världens allsmäktiga härskare.


                                
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0